Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чуносов М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Чуносов М. 
Делінквентна поведінка неповнолітніх як об’єкт теоретичного аналізу [Електронний ресурс] / М. Чуносов // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 8(1). - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_8(1)__43
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чуносов М. 
Складові готовності соціального педагога до профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / М. Чуносов // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 44. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_44_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.081 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Чуносов М. О. 
Аналіз дослідженості проблеми соціально-педагогічной профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / М. О. Чуносов // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 260-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_115_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 720.325 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Чуносов М. О. 
Проблема визначення видів делінквентної поведінки неповнолітніх, як умови щодо її профілактики [Електронний ресурс] / М. О. Чуносов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.236 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Чуносов М. О. 
Модель індивідуально-групової діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень [Електронний ресурс] / М. О. Чуносов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_19
На підставі аналізу різноманітних підходів щодо процесу організації поведінки людини визначено компоненти діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень. Узагальнено тезу про те, що процес формування поведінки, який має розгорнені тимчасові характеристики та визначається індивідуально-психологічними особливостями особи, складається з чотирьох етапів: оцінка наявної ситуації, програмування діяльності, ухвалення рішення, ініціація програми діяльності. Розглянуто генезис феномену "профілактичний ефект". Наведено модель діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень, яка складається з трьох етапів: перший - підготовчий, спрямований на проведення організаційних заходів, другий - здійснення практичних профілактичних заходів стосовно логіки дій, що забезпечує формування умов появи "профілактичного ефекту", третій етап - завершальний, на якому здійснюється перевірка результативності виконаної роботи.Раскрыты особенности проявления профилактического эффекта, обоснованы факторы, влияющие на процесс оценки сложившейся ситуации, показана модель деятельности социального педагога в сфере профилактики правонарушений.The features of appearance of prophylactic effect open up in the factors, influencing on the process of estimation of the folded situation, are grounded, the model of activity of social teacher is rotined in the field of prophylaxis of offences.
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.459 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Чуносов М. А. 
Матричное кодирование мемических процессов при психологическом моделировании деятельности человека в экстремальных ситуациях [Електронний ресурс] / М. А. Чуносов // Право і Безпека. - 2003. - Т. 2, № 1. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2003_2_1_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.664 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Чуносов М. А. 
Особенности программирования деятельности человека в экстремальных ситуациях [Електронний ресурс] / М. А. Чуносов // Право і Безпека. - 2003. - Т. 2, № 2. - С. 202-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2003_2_2_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.525 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Чуносов М. О. 
Соціально-психологічні детермінанти та моделі формування адекватної поведінки особистості [Електронний ресурс] / М. О. Чуносов // Право і Безпека. - 2004. - Т. 3, № 3. - С. 221-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2004_3_3_66
Попередній перегляд:   Завантажити - 562.994 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Чуносов М. А. 
Особенности формирования адекватного поведения работника ОВД при выполнении служебных обязанностей в опасных ситуациях [Електронний ресурс] / М. А. Чуносов // Право і Безпека. - 2004. - Т. 3, № 2. - С. 218-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2004_3_2_58
Показано залежність цілеспрямованої діяльності працівника ОВД від станів зовнішнього середовища, досвіду, а також від умов, за яких він може бути використаний на практиці в даний момент часу.Показана зависимость целенаправленной деятельности работника ОВД от состояний внешней среды, опыта, а также от условий, при которых он может быть использован на практике в данный момент времени.Dependence of purposeful activity of law-enforcement organs employees on conditions of an environment, experience, and also on conditions at which he can be used in practice at present time is shown.
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.118 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Чуносов М. А. 
Моделирование факторов, влияющих на адекватное поведение работников ОВД в экстремальных ситуациях [Електронний ресурс] / М. А. Чуносов // Право і Безпека. - 2002. - № 4. - С. 199-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2002_4_52
Показано можливість моделювання діяльності працівників ОВС в екстремальних ситуаціях; запропоновано алгоритм взаємодії факторів, що впливають на адекватну поведінку.Показана возможность моделирования деятельности работников ОВД в экстремальных ситуациях; предложен алгоритм взаимодействия факторов, влияющих на адекватное поведениеThe capability of simulation of activity of the Law-Enforcement organs in extreme situations is rotund; the algorithm of interplay of the factors influential in adequate behavior is offered
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.015 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Чуносов М. О. 
Психолого-педагогічні умови проведення заходів профілактики делінквентної поведінки підлітків [Електронний ресурс] / М. О. Чуносов // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 563-568. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_92
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.282 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Чуносов М. 
Професійна підготовка соціальних педагогів до профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх як об’єкт теоретичного аналізу [Електронний ресурс] / М. Чуносов // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Чуносов М. 
Концептуальні положення педагогічної системи формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / М. Чуносов // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_27
Розглянуто проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики делінквентної поведінки. Охарактеризовано теоретичні положення щодо визначення категорії "педагогічна система". Проаналізовано категорії "педагогічна система" та "концепція". Обгрунтовано визначення та концептуальні положення педагогічної системи формування професійної готовності соціальних педагогів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.839 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського